zaterdag 2 februari 2013

Sssst, ze slaapt!

Kijk nou toch eens wat een schatje, hoe komt zij hier zo alleen?!


Oh kijk eens, daar komen al wat buurtbewoners aan:


Hee, lief uilenmeisje, waar kom jij vandaan en waar is je moeder?


Zullen we de anderen even roepen? Die willen haar ook vast bewonderen. Oh kijk, daar heb je ze al!


Hee jongens, niet zo'n lawaai maken, straks wordt ze nog wakker!!



Dit uilen-meisje vliegt vandaag naar Noord-Holland. Ze zullen haar missen in Muppet-dorp!  :-)

Ze is gehaakt van verschillende soorten acryl, een gemeleerd garen én lekker wollig garen wat ik eerder al eens bij de Zeeman kocht. Daar is ze extra knuffelig van geworden!
Voor het patroontje: Zie de vertaling aan de zijkant van mijn blog.

Is het weer bij jullie ook zo mooi? Ik had even zin in een kleurig berichtje, na de naturel-kleurtjes van mijn vorige blogje. ;-) Oh oh, en nu snel boodschappen doen, er komt mij toch een grijze lucht aan...

22 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt hoor, en je muppets die zijn leeuukk :)
    Fijn weekend, groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is hij leuk, ga je patroontje eens bestuderen want ik zoek nog wat kraamcadeautjes!
    En die muppets ze blijven leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, wat lief!
    Mooie kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik kom heeeeeeeeeeeel zachtjes binnen geslopen...............................wat is ie lief zeg ♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aaaaaaaaaah wat een lieffie... echt een schatje !!

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje! en de kleurencombi is inderdaad prachtig!

    liefs,
    samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk stel zo bij elkaar. De uil is ook wel heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ze is heel lief, en je hebt prachtige kleurtjes gebruikt! Het weer zag er hier ook heel mooi uit, maar van als je een voet buiten wilde zetten, begon het te hagelen. En tegen dat je dan weer lekker geïnstalleerd was achter de computer, scheen de zon weer. Wisselvallig noemen ze dat dan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zal opletten of ik haar voorbij zie vliegen ;-)
    Ze is lief! En heeeeel knuffelbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig! the show of the muppets...ik vindt altijd zo mooi wat u haakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hi friend...Im linking up on tuesday, you can share your cooking recepee craft
    Gods word, whatever you choose..your email will remain private
    thanks if you share here..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een berichtje uit Noord Holland: lief uiltje slaapt nog steeds. Eva vindt 'r heel leuk en vooral lekker! Dankuwel!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een uiltje, met poncho, wat schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen