vrijdag 26 april 2013

Ook hier oranjedrukte!



De ene dochter is druk met haar knuffels (patroontje van de http://dehaakbrigade.blogspot.nl/2013/04/gratis-haakpatroon-zpagetti-kroontje.html ).


De andere met schilderen! Allebei gingen ze gistermorgen met een versierde fiets naar school. :-) En ik? Ik probeer tussen het assisteren door nog wat voor de Oranjemarkt af te krijgen!

Ik maakte het kroontje met veel fijner garen (het patroon is bedoeld voor voor zpagetti met haaknaald 8) en heb het verstevigd met Mod Podge. Binnenkort ga ik de goedkopere variant (zelf gemaakt van knutsel-lijm) eens uitproberen.

Koosje uit mijn vorige blogje is in de smaak gevallen bij juf én bij de meiden uit de klas... Mám?!?! Zei mijn dochter aan tafel: bijna alle meisjes uit mijn klas willen ook een Koosje voor hun verjaardag!! :-P

12 opmerkingen:

  1. heel leuk marmarel...ik volg je blogs...altijd inspirerend en warm

    fijne koninginen dag...al blijven we thuis (Lol)
    en bedankt ook voor leuke reacties bij mij te plaatsen.

    is leuk als je vriendinnen hebt op blog land
    ik heb liever in het nederlands bloggen

    groetjes uit arnhem

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die knuffels met kroontjes!!! Wat een mooi schilderij!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, al die kroontjes, ze zijn er allemaal klaar voor :-)
    Prachtig schilderij, een heel kunstwerk!
    Succes op de oranje markt! En mocht het er nu even stil zijn, kun je altijd tussendoor Koosjes haken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezelligheid. Dat ziet er feestelijk uit met al die gehaakte kroontjes, en dat schilderij ziet er ook heel leuk uit knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een drukte met al die knuffels en kroontjes en wat doen jullie allemaal goed je best om het een geslaagd feest van te maken, Ene mam...... succes met het haken van allemaal koosjes he.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat wordt een hele hoop koosjes haken de komende tijd..haha, wel leuk dat ze het zo waarderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk creatief gezin hebben jullie!
    x Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, dat wordt door haken om alle vriendinnen van een Koosje te voorzien!!

    Ik heb zelf heel goede ervaring met zelfgemaakte mod podge. Goedkope witte kinderlijm en water, half/half. Kost weinig en werkt uitstekend!
    Groetjes Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee hoi,

    Ziet er weer leuk uit allemaal.
    je mag 1 koosje minder maken ,want Lotte heeft eral een van je!
    Zie je vast nog wel op de koninginne markt of moeten we nu koningsmarkt zeggen??!!!

    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zijn er dan 12 ipv 13! :-) Maar er zijn er meer die al eens een gehaakte knuffel gehad hebben!

      Verwijderen
  10. Hihi dat wordt koosjes maken! De kroontjes Fam. Ziet er ook gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha nou dan krijg je het druk met al die koosjes lol :-)

    BeantwoordenVerwijderen