maandag 5 december 2016

Sweet snowman

Hoi allemaal! Wat een weertje he?! Ik vind het prima uit te houden buiten, heerlijk in de vrieskou. Ik geniet er nog even van, voor het gaat dooien.


Ik ben gehaakt met dezelfde basis als het patroon van het opkikkerpotje van Bizzy Bee Klaske. Via de mail kun je verschillende leuke patroontjes bij haar bestellen. Nu ook in het engels en duits! 
Dachten ze hier toch het sneeuwman-patroon al te hebben en wat denk je?! Onvindbaar... Tja, wat doe je dan, als je last-minute nog even een kadootje moet maken. Weet je dat er zelfs een boekje uitkomt vol met nieuwe potjespatronen van Klaske?! Ik sta al op de uitkijk! Groetjes!!

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuk omhaakt potje. Echt super leuk. het is inderdaad koud, maar dat geeft ook wel hele mooie foto's.
    Fijne dinsdag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk sneeuwmanpotje. Echt een topper voor dit koude weer. Ik ben benieuwd welke leuke dekselse potjes in het boekje komen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sweeeeeeeeeeeeeeet and so cuuuuuuute !!!
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartverwarmend mooi ...
    Fijne dinsdag ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een gezellig sneeuwmannetje geworden, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gemaakt en een super leuk cadeautje :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk cadeautje en super leuk patroontje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig die sneeuwman, dat lijkt me een leuk boekje met die deksel patroontjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze blijven leuk! En een sneeuwman-potje had ik nog niet eerder gezien.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leukerd! En die snoepjes smelten zeker ook weg als sneeuw voor de zon? ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk potje! Perfect als een klein cadeautje voor de kerst. Ook zo leuk dat je wat meer ruimte hebt voor de inhoud, zo wordt bijv. geld geven al een stuk leuker.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik moest even goed kijken, dacht eerst dat het een hele sneeuwman was.. Maar het is een halve op een potje. Wat een leukerd om te zien! Die roze wangetjes doen het goed...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superleuk potje. Je hebt een leuke sneeuwman erop gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A cute little guy and such a sweet gift. A great idea!
    Amalia
    xo

    BeantwoordenVerwijderen