dinsdag 25 augustus 2015

Klaar voor de Start


Even een beetje reclame maken voor het start-concert van mijn jongste dochter, mag wel he?! :-) In juli is zij een week op kamp geweest om met de groep Noord-West van Dimensions Junior een programma in te studeren wat bestaat uit zang, dans en drama. Ze hebben een prachtige week gehad en zijn Klaar voor de Start! Woon je in de regio en ben je in de gelegenheid? Van harte welkom, het is de moeite waard, ze dragen samen een mooie boodschap uit! Let op: De aanvang is om 16.00 uur. 

8 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend mooi doel, ik wens je dochter een hele mooie tijd toe en veel plezier om de goede boodschap uit te brengen. groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer, dat het te ver bij mij vandaan is. Anders had ik zeker een kijkje komen nemen. Heel veel succes straks, deze Goede boodschap is het zeker waard om uitgedragen te worden.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook voor ons hier een stuk te ver om te rijden, maar ziet er uitnodigend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat het niet bij de deur is want ik denk dat het meer dan de moeite waard is om dit bij te wonen. Ik wens haar heel veel succes !!!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helaas iets te ver uit de buurt. Maar wel geweldig dat jouw dochter dit doet. Wens haar maar veel succes toe en geniet samen van dit optreden.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A great cause, hope your daughter has a good time.
    Amalia
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop dat het mooi was en dat jullie niet zijn weggeregend (of was het binnen?)

    BeantwoordenVerwijderen