zaterdag 7 december 2019

Piem in de sneeuw, een markt en gewonnen give away's


Voor de kerstmarkt in het verzorgingshuis in ons dorp maakte ik een winter-tafereeltje met mini-Paardje Piem van My Krissie Dolls


De patronen lenen zich heel goed voor zo'n klein tafereeltje. Vorig jaar kreeg ik Paardje Piem en Vosje Victor van Sint. Dit jaar heb ik er 4 mini-patroontjes bijgekregen: De mini's van de beer, panda-beer, aapje en olifantje. Ik heb zin om ermee aan de slag te gaan!


Het winter-tafereeltje is op de markt verkocht. Het was een gezellige markt, waar ik leuk verkocht heb. Voor herhaling vatbaar wat mij betreft! 


Aan de ene kant vind ik het heerlijk om ervoor bezig te zijn. Aan de andere kant is het ook fijn dat het weer voorbij is. Vooral de laatste dagen is het bij mij altijd een slijtageslag om nog zoveel mogelijk spulletjes af te maken. Maar het is weer gelukt en de ontstane chaos alweer opgeruimd, zodat mijn hobbykamer weer begaanbaar is. 


En dan laat ik jullie nu iets leuks zien! Ik deed mee aan de give-away bij Verie van het blog vvestywo. En laat ik nu gewonnen hebben! Afgelopen week viel bij mij het pakje op de deurmat. En kijk eens hoe mooi Verie het ingepakt heeft! Ik heb het pakje tot de volgende dag laten staan, om bij daglicht een foto te maken. 


Toen ik 's middags na het werk thuis kwam, mocht eindelijk het papier eraf. Zo leuk: Een blad met allerlei gehaakte kroonluchters, gemaakt door Antoinette van Schaik van het blog Wat maakt ze nu weer. Beide blogs zijn de moeite van een bezoekje waard! In ons huis zijn plekjes genoeg waar zo'n mooie kroonluchter kan hangen, dus ik ga er zeker mee aan de slag. 


Nu ik het toch over een gewonnen give away heb: Vorig jaar won ik er ook één, bij Mariette maakt het zelf. Ook een fijn blog waar je echt eens een kijkje moet nemen. Vorig jaar heb ik nauwelijks geblogd en het laten zien van mijn gewonnen give away kwam er toen niet van. De foto's die ik wel gemaakt heb, kon ik niet terug vinden. Maar ik wil het pakketje toch nog even laten zien. Vorig jaar kwam het door alle drukte rond het winkeltje waar ik mijn spulletjes had staan ook niet van om erover te bloggen, bij deze alsnog!


Op dit leuke blog kwam ik een review tegen van pakketjes van de Action waarmee je een schattig kersttruitje kunt breien. Normaal ben ik niet zo van de pakketjes, maar dit vond ik toch wel leuk om te proberen en een prijs van € 0,99 kan je je toch geen buil aan vallen. Eén pakketje vind ik dan wel weer genoeg. Mocht ik het leuk vinden, dan heb ik garen en motiefjes genoeg om er zelf verder mee aan de slag te gaan. Ik ben benieuwd, volgens de review moet het goed te doen zijn. 

Dan zijn jullie weer even op de hoogte. Ik vind het toch wel weer erg leuk om de blogdraad wat vaker op te pakken. Bedankt voor jullie reacties elke keer en jullie geduld als het even wat langer duurt voor er een blogje komt. ;-) Ik doe mijn best om regelmatig bij jullie bij te lezen en reacties te plaatsen. 

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen heb je gemaakt zeg. Je winter tafereeltje vind ik echt super schattig. Gefeliciteerd met het winnen van de give-aways. Heel gaaf.
    Fijne zondag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er wel heel leuk uit zo dat winter tafereeltje..Leuke en mooie dingen maak je!
    En de give-aways..leuk..gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Trop mignon cette scène en hiver avec petite luge et tout !!!!
    Joli stand aussi !
    Bravo pour tes cadeaux !
    Bonne semaine !
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi dat winter-tafereeltje en wat heb je veel moois gemaakt voor de markt.Fijn om je blog weer eens te lezen, groetjes,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n sfeervol tafereeltje...om een beetje bij weg te dromen...
    Ja, het is soms wel even stressen vlak voor zo'n verkoping. Het is leuk om te doen, maar ik herken het dat het heerlijk is als het ook weer voorbij is! Wat een leuke tafel had je met al die prachtige spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk :-)))) ik was nog helemaal onder de indruk van jouw Paardje Piem en dan zie ik ineens mijn eigen naam genoemd :-)
    Wat een geweldig pakketje van Action ook, ik ga er eens naar kijken, fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat paardje in kerstsfeer. Fijn dat het zo'n gezellige markt was

    BeantwoordenVerwijderen